Teusjes, Toastjes & 20 Tips

We klinken in de eerste plaats op het voorbije seizoen. Je krijgt ook 20 tips van hoe jij jouw logies nog meer kan laten promoten door Toerisme Ieper.

We moeten meer (kleine) successen vieren.
Waarom, vraag je?
Waarom niet, vraag ik jou…

De laatste keer dat we elkaar allemaal zagen, was op 9 maart 2020. Startavond Toerisme Ieper.
Wie had gedacht dat we 18 maanden later hier op dit punt zouden staan?

Tijd om nog eens samen te komen en te klinken!

  • Klinken op de zomervakantie 2021, wat hebben we veel volk mogen verwennen!
  • Klinken op onze promotiefilm, die nog altijd scoort op social media en in advertentiecampagnes
  • Klinken op onze samenwerkingen: relanceplannen die onze bezoekers verwennen met gidsen, ijsjes en bezoekjes allerhande!
  • Klinken op onszelf: we mogen trots zijn op wie we zijn en wat we bereikt hebben!

Kruis aan in jouw agenda: 24 november 2021 - 19.30 uur

Meer vieren zeg ik je!

bureau Wesley

Teusjes

Op de bovenstaande foto zie je de kast achter mijn bureau.
Tijdens de actie van stadsbrouwerij Kazematten kocht ik via hun webshop alle special editions van de Ieperse logies en onze lokale partners die ook een fles lieten ontwerpen.
De Wipers Times Blond werd onlangs bekroond met een gouden medaille op de World Beer Awards, in de categorie Belgian Blond. Maar het bier is geen bewaarbier. Het moet dus best gedronken worden in de twee tot drie jaar na productie. 
Het ideale moment? NU!

Ik zorg natuurlijk ook voor een lekker en lokaal niet alcoholisch alternatief, voor wie geen bierfan is.

Toastjes

Een knabbeltje erbij? Graag.
Geen uitgebreide maaltijd, maar ik voorzie ook wel wat om te knabbelen.

& 20 tips

Om de avond niet alleen leuk, maar ook interessant te maken, zorg ik ook voor 20 tips.

20 tips waarbij jij jouw logies extra onder de aandacht kunt brengen bij Toerisme Ieper.
20 tips voor de marketing van jouw logies. 

Standaard afbeelding
Wesley
Artikelen: 14